Σήμα Σταθμού

Σήμα Σταθμού
RadioLive FM (2 χρόνια ιστοσελίδας)

Saturday, March 24, 2007

Η Avril μιλάει για το γάμο της

Πως είναι άραγε να είσαι 22 και παντρεμένη με έναν rock star; Η Avril Lavigne αποφάσισε να μιλήσει πρώτη φορά γι αυτό.
Αν και τόσο η ηλικία όσο και το attitude δε μαρτυρούν παντρεμένη γυναίκα, η 22χρονη Avril θυμίζουμε ότι από τον Ιούλιο του 2006 είναι παντρεμένη με τον Deryck Whibley, τραγουδιστή των Sum41. Στο τεύχος Απριλίου του περιοδικού "Jane" διαβάζουμε τις πρώτες εντυπώσεις της ίδιας. "Είμαι το καλύτερο πράγμα που συνέβη στον Deryck" δηλώνει ευθαρσώς. Όσο για το πως διατηρούνται οι ισσοροπίες σε ένα ζευγάρι που έχει να κάνει πολλές τουρνέ, λέει "Έχουμε ένα πραγματικά καλό και δυνατό δεσμό, υπάρχει πολλή εμπιστοσύνη και έτσι δεν ανησυχώ για πιθανά "παραστρατήματα" του άντρα μου όταν έχει περιοδείες".
Μεγάλη έκπληξη αποτέλεσε για όλους το γεγονός ότι η τελετή του γάμου ήταν παραδοσιακή. "Στην αρχή σκεφτόμουν "Ωραία, ας κάνουμε έναν τελείως rock 'n' roll, goth γάμο". Αλλά από την άλλη, ονειρευόμουν αυτή τη μέρα από τότε που ήμουν παιδί και ήθελα να φορέσω το λευκό νυφικό. Ήθελα να γίνω πριγκίπισσα, ok;". Εξάλλου, ένας παραδοσιακός γάμος είναι πάντα της μόδας... "Ο κόσμος υπέθετε ότι θα φόραγα κανένα μαύρο νυφικό φόρεμα και τα συναφή. Η αλήθεια είναι ότι θα το φόραγα. Αλλά την ίδια στιγμή σκεφτόμουν και τις φωτογραφίες του γάμου. Δεν ήθελα να περάσουν 20 χρόνια και κοιτώντας τες να λέω "Καλά, γιατί είχα κάνει έτσι τα μαλλιά μου; Δεν είναι cool τώρα!"


Άλλο ένα θέμα που δε θεωρεί καθόλου cool είναι τα ναρκωτικά. "Είμαι πολύ περήφανη που δεν έχω πάρει ποτέ κοκαΐνη στη ζωή μου. Δε θα μπορούσα ποτέ να το κάνω, είμαι εκατό τοις εκατό εναντίον των ναρκωτικών". Αυτές οι απόψεις έχουν αντίκτυπο και στον σύζυγο της, ο οποίος δεν ήταν πάντα "καθαρός"... "Δεν παίρνει ναρκωτικά. Είναι σαφές ότι παλιότερα έπαιρνε, εξάλλου μίλαγε ανοιχτά γι' αυτό, αλλά εγώ δε θα μπορούσα να είμαι με κάποιον που είναι εθισμένος και αυτό του το έκανα πολύ σαφές όταν αρχίσαμε να βγαίνουμε μαζί".
Πρόσφατα έγινε πάλι πρώτο θέμα η συμπεριφορά της απέναντι στους paparazzi: "Δεν καταλαβαίνω γιατί έγινε μεγάλο θέμα τώρα, δεδομένουν οτι τα βάζω συνέχεια μαζί τους τα τελευταία δύο χρόνια. Ήταν διασκεδαστικό, αλλά νομίζω ότι αν η Britney δεν φόραγε εσώρουχα εκείνη την εβδομάδα, το φέρσιμό μου δεν θα είχε γίνει θέμα".

No comments: