Σήμα Σταθμού

Σήμα Σταθμού
RadioLive FM (2 χρόνια ιστοσελίδας)

Thursday, March 13, 2008

Από τον Δον... στον Δώνη;

Την ώρα που η ΑΕΚ προετοιμάζεται για να ξεκινήσει έναν δύσκολο γύρο αγώνων τα σενάρια γύρω από το νέο τεχνικό της ομάδας φουντώνουν περισσότερο. Το όνομα του Γιώργου Δώνη είναι αυτή τη στιγμή το επικρατέστερο για να αναλάβει τις τύχες της ομάδας από το καλοκαίρι, αν και από την ΠΑΕ τηρούν σιγή ιχθύος.
Το σίγουρο είναι πως ο Ντέμης Νικολαΐδης επιθυμεί να συνεχίσει με Έλληνα προπονητή και μόνο σε περίπτωση που δεν καταφέρει να βρει αυτό που θέλει θα στραφεί στην ξένη αγορά.
Ο νυν τεχνικός της Λάρισας είναι όπως φαίνεται ο άνθρωπος-επαγγελματίας που έχει κεντρίσει το ενδιαφέρον του προέδρου καθώς έχει πολλά από τα στοιχεία που ψάχνει ο Νικολαΐδης.
Σε δηλώσεις του, άφησε ανοιχτά όλα τα ενδεχόμενα ενώ δεν έκρυψε την φιλοδοξία του να εργαστεί στην Αγγλία."Είμαι προπονητής της ΑΕΛ και δεν μπορώ να μπαίνω διαρκώς σε διαδικασία σχολιασμού των διάφορων δημοσιευμάτων.
Αν υπάρχουν ομάδες που μπορεί να θεωρών ότι ένας προπονητής όπως εγώ τους αρέσει και θα ήθελαν να συνεργαστούν μαζί του, εγώ το βλέπω ως θετικό. Δεν έχω δεχτεί επίσημη πρόταση από κάποιο άλλο σύλλογο και γι αυτό δεν μπορώ να κάνω οποιοδήποτε σχόλιο σε υποθετική βάση", ανέφερε αρχικά και πρόσθεσε:"Είμαι ευτυχισμένος στην ΑΕΛ".
"Δεν υπάρχει κάποιο όριο, κάποιος χρονικός ορίζοντας στη συνεργασία μου με την ΑΕΛ. Έχω ακόμη τρία χρόνια συμβόλαιο, δεν έχω δεχτεί πρόταση από άλλο σύλλογο και δεν μπορώ να μπαίνω στη διαδικασία να σχολιάζω τι πρόθεση μπορεί να υπάρχει – αν υπάρχει – από κάποια άλλη ελληνική ομάδα".

No comments: