Σήμα Σταθμού

Σήμα Σταθμού
RadioLive FM (2 χρόνια ιστοσελίδας)

Friday, October 06, 2006

O Ηλίας Ψινάκης για τη... μαμά της κόρης του!

Έχει όντως κόρη ο Ηλίας Ψινάκης? Και αν ναι, ποια είναι η μητέρα της? Ο ίδιος αποφάσισε να απαντήσει στις φήμες, μέσα από τη συνέντευξη που έδωσε στο περιοδικό OK!...
"Εγώ αυτή την ιστορία με την κόρη μου, που λες, δεν την ξέρω. Την έμαθα από τα κανάλια. Όταν ήμουν μικρούλης, λοιπόν, πριν από πάρα, πάρα πολλά χρόνια, πολύ πριν ανακαλυφθεί το AIDS, υπήρχε μια γενιά, η δική μου, που έβγαινε, έπινε, γλεντούσε και έκανε sex ελεύθερα. Γι' αυτό και η δική μου γενιά έχει διάφορα παιδιά, που τα ανακαλύπτει τώρα. Πριν από δύο χρόνια είχε μια ψυχοπαθής, που έλεγε ότι είναι κόρη μου. Δεν ήταν προφανώς," όπως δηλώνει ο Ηλίας ΨΙνάκης μιλώντας στο περιοδικό OK!.
Πώς φαντάζεται, λοιπόν, την υποτιθέμενη "κόρη" του ο Ηλίας Ψινάκης? "Αν είναι αυτή που μπορεί να φαντάζομαι, τότε έχει μια πάρα πολύ όμορφη μάνα, είναι από πολύ καλή οικογένεια και πρέπει να είναι πολύ νόστιμο κορίτσι," όπως λέει ο ίδιος, αρνούμενος να αποκαλύψει περισσότερα σχετικά με τις πιθανές μαμάδες της "κόρης" τους.
Όπως λέει, πάντως, ο ίδιος, "Δεν αποκλείεται να έχω κόρη," ενώ αν αναρωτιέστε αν έχει σκοπό να την αναζητήσει, ο Ηλίας Ψινάκης λέει πως "την ψάχνει η τηλεόραση για μένα."

No comments: