Σήμα Σταθμού

Σήμα Σταθμού
RadioLive FM (2 χρόνια ιστοσελίδας)

Monday, October 23, 2006

Το τραγούδι της εβδομάδας στον Live FM...

Εγκατάλειψη - Γιάννης Πλούταρχος
Στίχοι: Αλέξης Σέρκος
Μουσική: Αλέξης Σέρκος

Στο σπίτι μέσα είμαι κλεισμένος
σε άδειες σκέψεις είμαι βυθισμένος
να ζω μπροστά μου το ίδιο έργο σε επανάληψη
Το φως μου είναι αναμμένο
κάθομαι μόνος και σε περιμένω
μα οι νύχτες γράφουν στην αγκαλιά μου εγκατάλειψη

Πονάω γύρνα πίσω πάλι
Ξεσπάω ζω σε μαύρο χάλι
Πώς μπορείς και με πετάς
φεύγεις και με παρατάς
τόσο γρήγορα ξεχνάς δεν μ΄αγαπάς
Κι όλα πάλι απ΄την αρχή
βλέπω στο άδειο μου κορμί
μια λέξη να ΄χει χαρακτεί
εγκατάλειψη

Η ώρα έχει πια περάσει
κι εσύ δεν ήρθες μ΄έχεις ξεπεράσει
και η καρδιά μου να έχει πέσει σε κατάθλιψη

Πονάω γύρνα πίσω πάλι
Ξεσπάω ζω σε μαύρο χάλι
Πώς μπορείς και με πετάς
φεύγεις και με παρατάς
τόσο γρήγορα ξεχνάς δεν μ΄αγαπάς
Κι όλα πάλι απ΄την αρχή
βλέπω στο άδειο μου κορμί
μια λέξη να ΄χει χαρακτεί
εγκατάλειψη

No comments: